середа, 11 травня 2022 р.

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ: ЯК ВИЗНАЧИТИ БОТІВ У СОЦМЕРЕЖАХ?

Бот — це спеціальна програма, що виконує автоматично і за заданим розкладом які-небудь дії через ті ж інтерфейси, що й звичайний користувач. Боти потрібні в першу чергу для бізнесу: вони дозволяють наростити ефективність маркетингових інструментів, залучити аудиторію. Але також використовуються у політиці, адже дають змогу посилити вплив у інформаційному середовищі.

пʼятниця, 6 травня 2022 р.

Медіаграмотність: спіраль мовчання

Як не боятися вислювлювати свою думку? Соціологи стверджують, що людина не завжди наважується висловити свою думку. Навіть якщо ця думка аргументована – людина несвідомо звіряє її із тією, яка видається їй найпоширенішою та найприйнятнішою в суспільстві. Передовсім орієнтуються на думки свого безпосереднього оточення та ЗМІ. Якщо результати не сходяться – людина модифікує свою думку чи не висловлюється взагалі, аби уникнути критики, висміювання, осуду та ізоляції. Думки «незгодних» менше лунають у публічному просторі – «суспільно прийнятніші» думки все більше переважають. Усе це повторюється і замовчування думок «незгодних» поширюється все далі й далі. Це явище отримало назву «спіраль мовчання».

Актуальність STEM-освіти

STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics,  наука, технології, інженерія, математика) — термін, яким називають підхід до освітнього процесу; відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що «дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів».

вівторок, 3 травня 2022 р.

Медіаграмотність. Теорія маніпуляції «Вікно Овертона»: шість кроків, щоб неприйнятне зробити нормою

Вікно Овертона – спеціальна теорія, за допомогою якої можна легко насадити в підсвідомість суспільства абсолютно будь-яку ідею. Межі, завдяки яким приймаються дані ідеї, описані в теорії Овертона. Досягти їх можна, якщо зробити послідовні дії, які складаються з зрозумілих кроків.