Життя Івана Багряного асоціюється із загадками та припущеннями. Чому аж до кінця XX століття ім’я письменника перебувало під забороною в Україні?
Як він зумів утекти від арешту? Чому писав твори під псевдонімом? Чому не
зміг стати кандидатом на здобуття Нобелівської премії?
Власне на ці та інші запитання спробували знайти відповіді учні 11 групи
Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки під час відкритого
уроку української літератури на тему «”Тигролови” Івана Багряного –
літературний меседж національно свідомим українцям».
Інтерактивні завдання, зіставлення за допомогою стратегії «діаграма Вена»,
дискусійна сітка та 5 причин, чому варто прочитати роман «Тигролови» – такими
завданнями було заповнено імітований номер газети «Українські вісті», головним
редактором якої колись був сам Іван Павлович. Також вибір стратегії газети – у
тому, щоб підкреслити: видання, яке проіснувало в еміграції 55 років, – це
історичний феномен. Викладачка української мови та літератури Юлія Філіп
зробила акцент на ключовому запитанні: як, на прикладі Григорія Многогрішного,
стати національно свідомою особистістю в сучасному світі?
Вмотивованим домашнім завданням для учнів було виписати із тексту роману
«Тигролови» цитати, які презентуватимуть їхній статус у соціальній мережі як
патріотів. А яку цитату оберете ви?
Немає коментарів:
Дописати коментар