У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки провели інтерактивний методичний захід "STEM-освіта та її актуальність для професій майбутнього".
Заступниця директора з НВР ПИСАРЕВСЬКА Галина Миколаївна запропонувала
педагогам обговорити етапи підготовки вчителя до STEM-уроку, важливі складові
STEM-уроку та переконатися, що основною ознакою STEM уроку є практичність, коли
здобувачі освіти під час уроків чи позаурочної роботи вирішують конкретні
практичні завдання, а не вивчають суху теорію.
У закладі освіти багато педагогів впроваджують STEM-освіту на уроках та в
позаурочній роботі.
Досвідом роботи над STEM - проєктами поділилися молоді педагоги:
ТОРСЬКИЙ Олександр Віталійович із здобувачами освіти, що навчаються за
професією "Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної
апаратури" працювали над STEM - проєктом "Створення зарядних
станцій промислового та побутового призначення». Зарядні станції корисні і
незамінні девайси в першу чергу для ЗСУ в польових умовах, у побуті. У
майбутньому їх також можна використовувати за будь-яких обставин, за яких
неможлива безперебійна подача електроенергії.
ПАНЧУК Петро Вікторович зі здобувачами освіти, що здобувають професію
електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування працювали над
STEM - проєктом "Виготовлення світильника за допомогою 3D принтера".
Петро Вікторович розповів про захоплюючий світ 3D-друку та його застосування у
створенні унікальних світильників. Із появою 3D технологій ми відкрили
необмежені можливості для творчості та інновацій у дизайні та розробці
креативного освітлення.
В закладі освіти працює STEАM-кабінет (зав кабінетом ФЛОРЕСКУЛ Валентин
Любомирович), що надає можливість підвищувати мотивацію здобувачів освітніх
послуг до обраної професії, набувати компетентностей роботи з сучасними
електронними компонентами та пристроями, реалізувати себе в науково-технічній
сфері.
Дякуємо молодим креативним педагогам за творчі ідеї та за наполегливу
і результативну працю із здобувачами освіти!
Педагоги працюють над впровадженням ІІ етапу Концепції розвитку
Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки на основі
компетентнісного підходу.
Немає коментарів:
Дописати коментар