четвер, 8 листопада 2018 р.

Предметний тиждень з історії

Згідно з річним планом роботи на 2018-2019 навчальний рік у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки з 29.10.2018р. по 02.11.2018р. проходив предметний тиждень історії.

На початку тижня викладач історії Петровська Любов Іванівна  презентувала план заходів предметного тижня історії та провела інформаційно-пізнавальну п’ятихвилинку «Цей день в історії».
30.10.2018р. відбулася вікторина «Перша світова війна – трагедія людства» (до 100-річчя завершення), в якій активно приймали участь учні груп першого курсу та показали високий ступінь інтересу.

31.10.2018 р. у актовій залі училища Любов Іванівна провела урочистий захід «Вікопомне віче» до сторіччя Буковинського віча. Аудиторія слухачів – учні та працівники училища, які з цікавістю слухали інформацію про ті давні, але такі важливі для нашого краю часи. Захід проведений з використанням інтерактивних технологій, мультимедійної презентації, відеороликів. Любов Іванівна розповіла учням про великий історичний та героїчний шлях українського народу та ознайомила з перебігом подій, які відбулись 3 листопада 1918 року, а також з головною вимогою Буковинського віча та його наслідками.




01.11.2018 р. проведено усний журнал: «Левко Лукяненко – «батько незалежності» історичний портрет». Учні групи №15 розповідали про українського політика і громадського діяча, співзасновника Української Гельсінської групи, народного депутата України, Героя України, письменника, автора «Акту проголошення незалежності України» - Левка Лук'яненка.






02.11.2018 р., на високому методичному рівні, Любов Іванівна провела відкритий урок з всесвітньої історії на тему «США у міжвоєнний період». На уроці оптимально організована робота з підручниками, посібниками, що сприяє виробленню вмінь знаходити та аналізувати інформацію, виділяти головне.
Після організаційної частини актуалізацію опорних знань учнів проведено у вигляді гри "Влучний постріл" (учні по черзі називають комірку – обирають запитання і відповідають на нього).
Висока науково-методична підготовка викладача, проведення уроку у досить високому темпі, яскрава захоплююча подача історичних фактів дала можливість учням краще засвоїти програмовий матеріал. На уроці розглянуто проблемні запитання:
·                     Які наслідки могла мати економічна криза для політичного життя американського суспільства?
·                     Які першочергові завдання повинні були хвилювати керівництво держави в умовах, що склалися.
·                     Робота над поняттям «Новий курс» (система економічних заходів щодо виведення країни  з кризи та досягнення економічного піднесення).
Урок виділявся різноманітністю форм роботи учнів: робота в парах, робота з опорними конспектами, перегляд презентації та відеоролика «Велика депресія», індивідуальне завдання.
Любов Іванівна сформувала в учнів уміння характеризувати явища та процеси: чому період «процвітання» тривав недовго і переріс у «велику депресію» (перевиробництво товарів через відсутність державного регулювання економіки, проблема збуту), оцінити підсумки політики «Нового курсу». Учні навчилися складати і опрацьовувати структурно-логічні схеми, графіки та узагальнюючі таблиці для засвоєння навчального матеріалу.
Під час систематизації і узагальнення вивченого матеріалу учні повторили: нову термінологію: «проспериті», «Велика депресія», кейнсіанство, «Новий курс», давали відповіді на індивідуальні завдання, зробили висновок які заходи «Нового курсу» найбільш сприяли зростанню авторитету Ф. Рузвельта серед простих американців та отримали оцінки.
На домашнє завдання викладач запропонувала опрацювати тему за підручником та опорним конспектом, підготувати повідомлення з біографії та діяльності Ф. Рузвельта.
На уроці все продумано, чітко сплановано, питання з теми допомагають перевірити знання та спонукають учнів до активності.



Наприкінці тижня були підведені підсумки проведення предметного тижня історії у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки, готується збірка методичних матеріалів. Висока ефективність предметного тижня історії залежить в першу чергу від досвіду та майстерності Любові Іванівни, її вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.   Проведені заходи сприяли вихованню свідомих громадян України, патріотів своєї держави.

Немає коментарів:

Дописати коментар