Учні групи №16, Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки, Федоряк Микола та Рухляк Юліанна взяли участь у Всеукраїнському інноваційному медіаосвітньому інтерактивному проєкті – соціальній онлайн-грі «Перегони котиків».
Проєкт розроблено в рамках курсу громадянська освіта для учнів 10-х класів
Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України. Він тривав
протягом місяця, передбачав щотижневу дистанційну участь у цікавих ігрових
заходах. У проєкті модельовано президентські виборчі перегони в фантастичній
країні Котоляндії. Ця вигадана країна дуже схожа на нашу за нормативним
регулюванням і каналами політичної комунікації. В ігровій формі
інтернет-квестів та творчих конкурсів учасникам надавалася інформація про обов’язки
президента, особливості виборчого процесу на прикладі котиків, які змагаються
за право бути президентом Кололандії. Учасники гри розбиралися з особливостями
впливу політичної реклами, ознайомилися зі способами вираження активної
громадської позиції, розвинули уміння захисту себе від дезінформації при
сприйманні образів медійних персон. Проєкт спрямований на підготовку учнів до
свідомого входження в політичну комунікацію з максимальним захистом від
політичних маніпуляцій.
І хоч учасники не стали переможцями, але
участь у проєкті дала їм можливість зорієнтуватися в політичних процесах та
їхній медійній складовій, випробувати себе в дистанційних формах громадської
участі, познайомитися з однолітками з інших областей України, прокачати свої
навички командної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар