понеділок, 6 березня 2023 р.

STEM-школа–2023

Творча група педагогів Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки (Анатолій Грицюк, Галина Горбаль, Halyna Pysarevska, Савелій Одайський, Валентин Флорескул) взяла активну участь у науково-практичних заходах «STEM-школа–2023».

Організували та провели науково-практичні заходи «STEM-школа–2023» відділ STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з ДЗВО «Університет менеджменту освіти», видавництвом «Видавничий дім «Освіта». Зимова дистанційна сесія «STEM-школа – 2023» пройшла за наступним планом: 21-25.02.2023 – навчання; 26-28.02.2023 – тестування; 01.03.2023 – видача сертифікатів слухачам та спікерам.

У програмі сесії були представлені матеріали з актуальних питань STEM-освіти для педагогічних працівників усіх рівнів освіти за напрямами:

• науково-методичні засади розвитку STEM-освіти в Україні в умовах воєнного часу;

• STEM-середовище – дієвий інструмент формування soft skills учнівської молоді;

• створення і проведення STEM-уроків;

• STEM-проєкти: від теорії до практики;

• партнерська взаємодія для кращих результатів.

Учасники 5 днів інтенсивно проходили онлайн-навчання на платформі Українського проєкту «Якість освіти».

Від Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки представили проєкт "Сучасний заклад освіти з використанням систем відновлювальної енергетики", над яким працювали здобувачі освітніх послуг під керівництвом викладача Анатолія Грицюка. https://youtu.be/ZOZeX1WzyBg

Також понад сорок спікерів поділилися своїми ідеями, досвідом та практичними кейсами методичних матеріалів.

У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки створюється STEАM-центр і реалізовується Концепція розвитку закладу освіти на основі компетентнісного підходу. Тому для впровадження та реалізації STEAM-технологій, які розвивають здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення необхідне здійснення підготовки усіх педагогів закладу до впровадження компетентнісного підходу до навчання і викладання.








 


Немає коментарів:

Дописати коментар