У 2018 році учні закладів професійної освіти вперше проходитимуть державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
02 лютого у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки викладачем української мови та літератури Філіп Юлією Леонтіївною проведено захід "Я в курсі" з метою підготовки учнів груп 14 та 18 до ЗНО, закріплення набутих знань із курсу української мови та літератури, ознайомлення учнів з інформаційними джерелами, де висвітлюється проблема ЗНО.
Девіз заходу: "Зовнішнє незалежне оцінювання та Державна підсумкова атестація - ситуація тривожна, але безпечна".
До заходу підготовлено відеоролики та експрес-уроки: Лексична помилка, Десять фішок творчого завдання ЗНО, Фразеологізми, Наголос.
Модератори розпочали захід зі слів: У 2018 році вперше оцінку як ДПА з української мови у формі ЗНО здаватимуть випускники професійних училищ. Відповідне тестування відбудеться 24 травня.
Тестування для тих учнів, які йшли зі школи після 9-го класу, щоб оминути ЗНО - воно нас догнало. Українська мова - живе за своїми законами, розвивається, призвичаюється до нових умов, адаптує запозичені слова, творить нові. Вибір із багатьох варіантів тестових завдань ЗНО єдино правильного нагадує спробу під час закупівлі вибрати з величезної кількості магазинів, брендів, колекцій єдину правильну сукню чи джинси, що майже не реально.
Чому ж не реально? Створивши сприятливі умови для оптимальної реалізації випускниками свого освітнього й особистісного потенціалу, якісну підготовку та кваліфіковану консультацію можна скласти ЗНО на - 200 балів.
За допомогою інноваційного методу «Шести мислячих капелюхів де Боно» учні отримали кваліфікаційну консультацію від кандидата філологічних наук, доцента кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, старшого екзаменатора групи вчителів, які перевіряють власні висловлювання учнів, що складають ЗНО - Оксани Тарасівни Федунович-Швед.
А розпочинають консультацію учасники метафоричного білого капелюха.
Білий капелюх це - інформація. Детальна і необхідна інформація. У цьому режимі мислення нас цікавлять лише факти. Ми задаємося питаннями про те, що ми вже знаємо, яка ще інформація нам необхідна і як нам її отримати.
Чорний капелюх: критика. Застерігає і змушує думати критично. Що може статися поганого або що піде не так? Обережність - вона захищає нас від нерозважливих і непродуманих дій, вказує на можливі ризики. Отже, йдемо далі.
Червоний капелюх: почуття та інтуїція. І не намагайтеся їх пояснити. Які почуття в мене виникають?
Жовтий капелюх: логічний позитив. Символічне відображення оптимізму. Дослідження можливих успіхів і позитивних сторін. Переваги. Чому це спрацює? Вимагає переключити свою увагу на пошук переваг і позитивних сторін ідеї, яка розглядається.
Зелений капелюх: креативність. Це можливість висловити нові поняття ідеї, шукаємо альтернативи, досліджуємо можливості, взагалі, даємо креативності зелене світло.
Синій капелюх: управління процесом. Синій капелюх відрізняється від інших капелюхів тим, що він призначений не для роботи зі змістом завдання, а для управління самим процесом роботи. Зокрема, його використовують вкінці сесії для визначення того, що належить зробити, і, щоб узагальнити досягнуте і поставити нову мету.(слово надається заступнику директора з навчально-виробничої роботи, координатору ЗНО в училищі - Галині Миколаївні Писаревській).
Немає коментарів:
Дописати коментар