21 лютого
2018 року в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки викладач
української мови та літератури Любов Анатоліївна Борбель провела відкритий урок
української літератури "Драматична творчість І.Франка. "Украдене
щастя".
Мета уроку: поглибити знання учнів про жанр драми,
ознайомити з історією сценічного життя драми; розкрити соціально-психологічний
конфлікт між героями та композиційні елементи п'єси; формувати навички
самостійно висловлювати власні думки, обирати аргументи на їх захист, вести
дискусію; виховувати відповідальність за власні вчинки; розвивати логічне
мислення.
Методична мета уроку: розкрити за допомогою інноваційних методів глибину
драматичної творчості І. Франка.
Епіграф «Мої п'єси - то мій смуток» (Іван Франко).
Епіграф «Мої п'єси - то мій смуток» (Іван Франко).
Урок Любов Анатоліївна розпочала словами Максима Рильського: «В історії
світової культури мало людей з такою різносторонністю інтересів, з таким
багатством виявів свого духовного «я», як Франко. Ми говоримо про поета і
бачимо в його книжках і гостро суб'єктивну лірику, і зовні спокійні, хоча
внутрішньо напружені епічні картини...
Ми згадуємо прозаїка, і
перед нами грає барвами ціле море епох, подій, суспільних явищ, пейзажів,
характерів у їх суперечностях і колізіях, типів, індивідуальностей.
Ми думаємо про
драматурга - і перед очима встають постаті сучасного поетові забитого,
затурканого села, отруєного владою землі і повного жадоби щастя - «Украденого
щастя». І сьогодні ми познайомимося із
Франком-драматургом
Після перевірки домашнього завдання учні
ознайомилися з презентацією викладача (Драма
«Украдене щастя»), переглянули уривки відеороликів: https://www.youtube.com/watch?v=n5S9XYIz4A8,
https://www.youtube.com/watch?v=mHegRBFXMYQ.
Потім
обговорили жанрові особливості драми та
записали в зошит визначення соціально-психологічної драми.
Учні відтворили в ролях
думки героїв (Анни, Миколи, Михайла), щоб дізнатись в кого ж з героїв украли щастя?
Робота над літературним диктантом
показала, що учні вміють визначати героїв драми та знають їх вислови.
Дискусія «Хто в кого
украв щастя?» дала всім можливість висловити свою думку щодо героїв твору та допомогла
сформувати життєві компетентності.
Немає коментарів:
Дописати коментар