Здобувачі освітніх послуг групи №16, ІІІ курсу навчання розпочали вивчення курсу «Навички для успішної кар’єри».
Головною метою навчального курсу «Навички для успішної кар’єри»
є формування компетентності здобувача/здобувачки освіти в реалізації власної професійної
кар’єри.
Існує думка, що для успішної кар'єри досить бути володарем спеціалізованих
знань і професійного досвіду - так званих «твердих» навичок. Однак на практиці
по кар'єрних сходах не завжди піднімаються тільки висококваліфіковані фахівці і
визнані в своїй сфері експерти. Часом їх випереджають володарі «м'яких»
навичок, під якими мається на увазі наявність комунікативних і організаторських
здібностей.
Сучасні керівники зацікавлені в наймі та просуванні співробітників, що
володіють високим рівнем розвитку «м'яких» навичок. Саме тому soft
skills все частіше можна побачити в описі вимог до претендентів.
Топ-10 «м'яких навичок» важливих для розвитку кар'єри
- Комплексне
багаторівневе рішення проблем: здатність бачити суть проблем і розбиратися з
причиною, а не з наслідком; будуть володіти системним, цілісним підходом
до вирішення будь-яких проблем.
- Критичне
мислення: об'єктивний
аналіз і оцінка даних для формування суджень.
- Креативність: відсутність шаблонного
мислення, здатність бачити ситуацію з незвичної сторони, розробка нових
ідей, застосування нових рішень для існуючих проблем.
- Уміння
управляти людьми включає комплекс різних умінь, наприклад,
безболісно виходити з конфліктних ситуацій, підвищувати того, хто
найбільше заслуговує, припиняти плітки та інтриги, формувати сприятливий
клімат в колективі.
- Командоутворення
та наставництво: здатність
ефективно взаємодіяти і розвивати відносини з представниками різних
культур всередині організації.
- Емоційний
інтелект: здатність
розуміти емоції, наміри і мотивацію інших людей і свої власні, а також
уміння управляти своїми емоціями та емоціями інших людей, підлаштовуватися
під тон співрозмовника, відчувати його настрій.
- Формування
власної думки та прийняття рішень.
- Уміння
вести переговори: ясно висловлюватися, бути переконливим.
- Гнучкість
розуму або когнітивна
гнучкість: здатність швидко переключатися з однієї думки на іншу,
а також обмірковувати кілька речей одночасно.
- Тайм-менеджмент: здатність ефективно
контролювати і керувати своїм особистим часом, яка полягає в умінні
відсортовувати важливі і першорядні справи від не надто нагальних справ.
Soft skills пов'язані із взаємовідносинами в колективі, особистими якостями і
прагненнями. Розвиток цих навичок сприяє поліпшенню відносин з людьми,
підвищенню працездатності і збільшує шанси піднятися по кар'єрних сходах.
Немає коментарів:
Дописати коментар