вівторок, 11 січня 2022 р.

Розроблено Концепцію розвитку Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки на основі компетентнісного підходу

В рамках реалізації Програми Європейського Союзу «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України» (EU4Skills) спільно з Міністерством освіти і науки України 11 січня 2022 року о 14:00 проведено Підсумовуючу зустріч щодо розроблених пілотними закладами освіти Концепцій на основі компетентнісного підходу.

До учасників звернулась Ірина Шумік, генеральний директор Директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України та окреслила перспективи трансформації та розвитку професійної освіти за компетентнісним підходом–пріоритети 2022.

Про синергію та підтримку Програмою EU4Skills впровадження компетентнісного підходу до навчання у пілотних закладах професійної освіти розповіла Тетяна Хімченко, керівник регіонального компоненту Програми EU4Skills.

Олена Шиян, експерт Програми EU4Skills, доктор наук з державного управління, кандидат педагогічних наук, професор зробила огляд розроблених пілотними закладами освіти Концепцій на основі компетентнісного підходу та рекомендації щодо їх подальшого успішного впровадження.

Потім відбулася презентація пілотними закладами освіти власних Концепцій на основі компетентнісного підходу, які були розроблені за допомоги Олени Шиян та Ганни Іпатенко та ідей щодо її реалізації у 2022 році.

Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки презентувало розроблену Концепцію розвитку закладу освіти на основі компетентнісного підходу. Ідея Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки - створення STEAM-кабінету. Відкриття STEАM-кабінету на базі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки надасть можливість підвищити мотивацію здобувачів освітніх послуг до обраної професії, набути компетентності роботи з сучасними електронними компонентами та пристроями, розвинути їхні здібності, реалізувати себе в науково-технічній сфері: участь у конкурсах, олімпіадах, конференціях, турнірах, наукових пікніках, фестивалях та інших інтелектуальних змаганнях. STEM-освіта забезпечить різноманітність та динамічність навчання, роботу в команді, можливість застосування отриманих знань у реальному житті, розвиток критичного мислення, упевненість у власних можливостях, полегшить шлях від навчання до кар’єри.

Попереду багато приємної роботи, бо заклад освіти буде оснащений сучасним обладнанням та комп’ютерною технікою відповідно до освітніх програм, а також цілей і задач дослідно-експериментальної роботи з упровадження STEAM-освіти.








 

Немає коментарів:

Дописати коментар