середу, 14 грудня 2022 р.

Відкритий урок, предмет "Електричні машини"

09.12.2022 відкритий урок з предмету "Електричні машини" провів викладач Омелян Брандес у групі  №23, що навчаються за програмою "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" підготовки фахових молодших бакалаврів.

Тема уроку "Будова і принцип роботи двошвидкісного трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором". Омелян Степанович ставив перед собою мету теоретично і практично закріпити тему «Трифазні асинхронні двигуни».

Кожен урок у Омеляна Степановича містить елементи поглибленого вивчення навчального матеріалу, тож цей не став винятком.

Ступінь зацікавленості найчастіше визначається практичним значенням вивченого матеріалу. Саме тому до уроку викладач підготував потужне матеріально-технічне забезпечення: 1. Діючий спецстенд №1 по дослідженню схеми запуску трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором в прямому і зворотному напрямі (реверсування). 2. Діючий спецстенд №2 по дослідженню схеми запуску двошвидкісного трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором. 3. Діючий спецстенд №3 по дослідженню схеми запуску трифазного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором при допомозі часткове перетворювача. Пояснити його структурну схему (пл. №2).

4. Принципова електрична схема запуску трифазного асинхронного двигуна в режимi реверсування.

5. Принципова електрична схема запуску двошвидкісного трифазного двигуна з короткозамкненим ротором в режимах більшоï i меншої швидкості. 6. Роздатковий матеріал: принципові електричні схеми по темі уроку та вiдповiднi програмовані навчально-контролюючі картки по темі «Електричні машини» і консультації до них.

Хорошим помічником у роботі викладача є класна дошка, яка при вмілому використанні забезпечила навчання. Схеми, рисунки, креслення, які викладач демонстрував під час пояснення матеріалу  виконані до початку пояснення й учні зразу бачать його. Також на дошці зафіксоване домашнє завдання.

Активізація опорних знань допомогла знайти мотивацію та відшукати зв’язки опорних знань учнів з новим матеріалом.

Виклад нового матеріалу відзначався логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Омелян Степанович розкрив зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій з використанням останніх досягнень. Під час пояснень викладач задавав питання, що стимулює розвиток розумових сил, не налаштовує на заучування, активізує думки, виховує інтерес до навчання. 

Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозво­лило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблен­ня практичних умінь і навичок в учнів.

На закріплення вивченого на уроці Омелян Степанович запропонував не лише від­творити пройдений матеріал, але і виділити із нього найбільш іс­тотне, підтвердити практичні на­вики теоретичними положеннями.

Тестування дозволило у швидкій формі перевірити знання здобувачів освітніх послуг, тим більше, що перевірку вони робили самостійно.

Урок відзначався свідо­мою робочою дисципліною. Мети уроку досягнуто.

 













Немає коментарів:

Дописати коментар