середа, 4 січня 2023 р.

Вчимося швидко реагувати на зміни

Прогнозувати майбутнє, а тим більше його передбачити неможливо. Але можливо передбачити, що може вирости з вже посіяного. Наприклад, коли фермер садить якусь рослину, він розуміє, що з одного зернятка може вирости соняшник, а з іншого — квасоля. Так само, лідер може навчитись бачити різні сценарії розвитку подій — і вчасно впроваджувати зміни у своїй організації. Заклад освіти має швидко реагувати на зміни. Ідеально, коли відбуваються проактивні зміни, які розпочинаються добровільно і завжди є найкращим варіантом. Коли саме Ви є ініціатором змін, тоді Ви маєте більше контролю над змінами. На процес змін є більше часу, ніж у вимушеній ситуації.

Впровадження змін повинно бути результативним, спонукати викладача до творчого пошуку, посилювати мотиваційну сферу педагога, бути результатом спільної взаємодії адміністрації, педколективу, батьків та соціальних партнерів.

І насамкінець, потрібно самому бути прикладом щодо самоосвіти, демонструвати відкритість до інновацій. Адже самоосвітня діяльність заступника директора — вагомий чинник змін у діяльності педагогічного колективу.

В рамках Програми «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України» розроблено онлайн-курси для керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти та для педагогічних працівників і здобувачів освіти, які розміщені у відкритому доступі за посиланням: https://bit.ly/3BFJRIL

Програма тренінгу керівників закладів П(ПТ)О в онлайн-форматі “Сучасні підходи до управління закладом П(ПТ)О в умовах інтеграції в європейський освітній простір” містить декілька курсів. Спочатку пройдено курс «Управління змінами»

Переходьте за посиланням та навчайтесь! https://bit.ly/3BFJRIL



Немає коментарів:

Дописати коментар