Прогнозувати майбутнє, а тим більше його передбачити неможливо. Але можливо передбачити, що може вирости з вже посіяного. Наприклад, коли фермер садить якусь рослину, він розуміє, що з одного зернятка може вирости соняшник, а з іншого — квасоля. Так само, лідер може навчитись бачити різні сценарії розвитку подій — і вчасно впроваджувати зміни у своїй організації. Заклад освіти має швидко реагувати на зміни. Ідеально, коли відбуваються проактивні зміни, які розпочинаються добровільно і завжди є найкращим варіантом. Коли саме Ви є ініціатором змін, тоді Ви маєте більше контролю над змінами. На процес змін є більше часу, ніж у вимушеній ситуації.
Впровадження змін
повинно бути результативним, спонукати викладача до творчого пошуку, посилювати
мотиваційну сферу педагога, бути результатом спільної взаємодії адміністрації,
педколективу, батьків та соціальних партнерів.
І
насамкінець, потрібно самому бути прикладом щодо самоосвіти,
демонструвати відкритість до інновацій. Адже самоосвітня діяльність заступника
директора — вагомий чинник змін у діяльності педагогічного колективу.
В
рамках Програми «EU4Skills: Кращі навички для
сучасної України» розроблено онлайн-курси для керівників закладів
професійної (професійно-технічної) освіти та для педагогічних працівників
і здобувачів освіти, які розміщені у відкритому доступі
за посиланням: https://bit.ly/3BFJRIL
Програма
тренінгу керівників закладів П(ПТ)О в онлайн-форматі “Сучасні підходи до
управління закладом П(ПТ)О в умовах інтеграції в європейський освітній простір”
містить декілька курсів. Спочатку пройдено курс «Управління змінами»
Переходьте
за посиланням та навчайтесь! https://bit.ly/3BFJRIL
Немає коментарів:
Дописати коментар