середу, 25 квітня 2018 р.

Робимо уроки цікавими

Креативні викладачі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки Ольга Пушкарьова та Анатолій Грицюк активно взялися впроваджувати нові ідеї навчання у викладання професійно теоретичних дисциплін. 
Викладачі-однодумці визначили тему, цілі, задачі уроку, спільні для обох предметів та специфічні для кожного і  25.04.18 р. в училищі організували та провели відкритий бінарний урок інформаційних технологій та фізики з професійним спрямуванням. Урок проходив на базі навчальної групи №13, І курсу, які здобувають професію «Слюсар-електромонтажник». Цікавим урок був ще і тим, що викладачами, які пояснювали новий матеріал на уроці, стали учні групи №15, ІІ курсу, які вже опанували професію «Слюсар-електромонтажник» та змогли передати свої знання і вміння першокурсникам. До уроку учні групи №15 готувалися завзято: під керівництвом викладача Анатолія Грицюка власноручно підготували  стенди з демонстрацією монтажу відкритої та закритої проводки, презентацію з поясненням нового матеріалу, з викладачем інформаційних технологій Ольгою Пушкарьовою опанували програмне забезпечення «Початок електроніки».
Спробували свої сили в ролі викладачів: Худояров Дмитро, Циганаш Руслан, Мінтенко Василь, Боднарюк Євгеній, Шпак Валентин.
На уроці панувала співпраця та взаєморозуміння. Мотивацію навчальної діяльності зробили за допомогою веб-технології «хмара слів», де учні вибирали терміни, що пов’язані з темою уроку. Презентація «Призначення і види електропроводок» візуально доповнювала розповідь викладачів Худоярова Дмитра та Циганаша Руслана. Мінтенко Василь навчав учнів працювати з програмним  забезпеченням «Початок електроніки», в якому всі потім складали запропоновану  електричну схему. В іншому завданні підрахували загальну довжину дроту та його вартість для прокладання електропроводки за даною схемою.
Перед початком монтажу не забули згадати правила охорони праці та техніки безпеки. Боднарюк Євгеній наглядно продемонстрував технологію прокладання відкритої проводки на дерев’яній поверхні, а Шпак Валентин -  технологію прокладання закритої проводки на бетонній поверхні. Вони доступно пояснили алгоритм роботи, відповідали на запитання учнів, вчили критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними при роботі з електроприладами. Учні отримали не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. При оголошенні оцінок було зрозуміло, що всі опанували новий матеріал на достатньому та високому рівні.

І нові «викладачі», і учні отримали незабутній досвід, який їм знадобиться в практичних життєвих ситуаціях!





















Немає коментарів:

Дописати коментар