понеділок, 25 листопада 2019 р.

Відкритий урок зарубіжної літератури

Відкритий урок на тему: «Краса і потворність у казці Ернста Теодора Амадея Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер». Мотив дзеркала як аналіз людини. Викладач Юлія Тащук.
Холодного дощового дня, 25 листопада 2019 року, був проведений світлий урок з зарубіжної літератури для учнів групи №10 Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки. Викладач – Юлія Юріївна Тащук.
Метою уроку було: допомога учням усвідомити ідейно-художні, естетичні особливості твору письменника; аналіз сюжетної лінії, тематики і проблематики повісті-казки; розвиток навичок аналізу художнього твору; виховання кращих рис людського характеру; уміння висловлювати свою думку й аргументувати її; виховання поваги до культурних надбань народів світу, розвиток естетичного смаку, прагнення до духовного саморозвитку.
Стосовно методики, то було використано різні джерела інформації для поглиблення знань учнів та підвищення їхньої культури. Учні вчилися  аналізувати основний програмовий твір крізь призму інших шедеврів літератури та кінематографу.Найважливіше те, що група вчилася розвивати свої комунікативні навички на основі зарубіжної літератури.
На уроці було використано такі джерела:підручник з зарубіжної літератури, презентація, книга Ф.С.Фіцджеральда «Загадкова історія Бенджаміна Баттона», трейлер до фільму «Загадкова історія Бенджаміна Баттона» (2008 р.), уривок з фільму «Гаррі Поттер і філософський камінь» (2001), відеокліп Майкла Джексона «Maninthemirror», малюнки.
Урок був поділений на дві локації: теоретичну й практичну. Діти мали змогу виконувати завдання різного типу, зокрема: словесне малювання, повторення термінології, робота з підручником, проходження психологічного тесту «Яка Ви людина?», упорядкування сюжетноголанцюжка, визначення проблематики, ідеї та теми, літературно-мистецький практикум, малювання ідеального образу людини тощо.
Однак без медіа технологій урок був би не такий цікавий, тому для того, щоб краще розуміти програмову казку, на уроці були проведені паралелі з твором Дж. Роулінґ «Гаррі Поттер і філософський Камінь» та оповіданням Ф.С,Фіцджеральда «Загадкова історія Бенджаміна Баттона».
Було цікаво прослідкувати ідентично схожі долі особливих героїв на початку
Літературна рефлексія. Актуальність твору.

Родзинкою уроку був тренінг «Учимося бути добрішими». У світі й так багато потворного, тому потрібно бути добрішими й помічати красу навколо. Учні вчилися дякувати своїм товаришам, робити компліментами й обмінювалися солодощами.






Немає коментарів:

Дописати коментар