четвер, 7 грудня 2017 р.

Засідання творчої групи учасників всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»

07.12.2017 р. у методичному кабінеті Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки відбулося засідання творчої групи навчального закладу, що є учасниками всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».
Засідання проводила заступник директора з навчально-виробничої роботи Писаревська Г.М. з метою активізації творчого потенціалу викладачів та удосконалення і підвищення їх професійної та  медіакомпетентності. Галина Миколаївна звернула увагу на медіаінформаційну безпеку учнів та формування на уроках здатності чинити опір деструктивним медіаінформаційним впливам – психологічним технологіям впливу.
Викладач історії Петровська Любов Іванівна поділилася досвідом використання засобів медіа на уроках історії, правознавства та позаурочній роботі. Вони є важливим засобом формування і зміцнення національної ідентичності, формування свідомої громадянської патріотичної позиції особистості. Медіаосвіта допомагає забезпечити процес національно патріотичного виховання молоді за допомогою застосування різноформатного медіаконтенту патріотичного змісту та формування інструментальних умінь критичного сприймання, аналітичного опрацювання медійних повідомлень, оцінювання їх достовірності та об’єктивності, а також набуття нових смислів, зміцнення патріотичних почуттів. Також Любов Іванівна власним прикладом участі заохотила всіх приймати участь у Всеукраїнському інтернет-марафоні  «Інноваційні технології та методи освіти».
Викладач інформатики Пушкарьова Ольга Миколаївна розповіла про використання медіа на уроках інформатики та про сучасні комплексні медіафеномени, популярні в молодіжному середовищі, поділилася досвідом створення з учнями  відеороликів для підвищення медіа культури, формування їх громадянської позиції.
На завершення обговорили медіаосвітні заходи у складі плану роботи навчального закладу, участі у всеукраїнських заходах з розвитку медіаосвіти. 











Немає коментарів:

Дописати коментар