Одна з найважливіших навичок ХХІ століття – уміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися в технологіях та бути медіаграмотним. Нині перед кожним учителем постало випробування: як відпрацювати ці навички разом з учнями в реальному часі за допомогою дистанційного навчання. Для вчителів дистанційна освіта – це новий виклик. Підготовка до уроків потребує значно більше часу.
Це логічно, адже необхідно розробляти зовсім інші матеріали, переформовувати традиційні підходи та готувати інтерактивні заняття, використовувати щось нове та цікаве й давати змогу дітям навчатися за нових умов. Сьогодні під час онлайн-конференції педагогічних працівників ЗП(ПТ)О «Фактори забезпечення освітнього процесу, зорієнтованого на результати навчання» увага фокусувалася на основних аспектах освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Світлана Микитюк, директорка НМЦ ПТО, на секційному засіданні філологів зазначила, що цього року відбуватиметься фаховий конкурс «Учитель року – 2021» у номінації українська мова та література, закликала педагогів до участі у професійному випробуванні.У ході сесійного засідання голова МО Людмила Марич зупинилася на акцентах, які необхідні для викладання предмета «українська мова та література» (українознавство): методичних рекомендаціях щодо викладання навчальної дисципліни; листі МОНУ 1-9-445 від 17.08.2020 про організацію навчально-виховного процесу в ЗП (ПТ)О в 2020/2021 році; технології організації дистанційного навчання в умовах карантину. До обговорення останнього долучилася викладачка ЧВПУР Юлія Філіп, яка поділилася власним досвідом та інструментами для проведення дистанційного уроку з української мови та літератури.
Викладачка зупинилася на електронних освітніх ресурсах та платформах, які використовує: Classroom, Сlassdojo, Google Meet, Zoom, Skype, LearningApps, Рadlet. Такі технології дуже зручні для користування не тільки під час карантину, але й поруч з традиційною формою навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар