11.12.2019 р., саме такою темою відкритого уроку з інтегрованого
курсу «Громадянська освіта» залучила до педагогіки співробітництва учнів
групи №14 викладач історії Любов Петровська.
Учні групи
№14 доводили, що свобода слова є однією з головних умов суспільної свободи,
принципом побудови демократичного суспільства. Свобода слова допомагає
утвердженню відкритого й демократичного суспільства, яке, своєю чергою,
забезпечує подальший розвиток і гарантії свободи мас-медіа.
На уроці пригадали, що таке свобода слова та її законодавче закріплення при
роботі з текстом Конституції України, Загальної Декларації прав людини,
Міжнародного пакту про громадянські та політичні права. Ознайомилися з
переліком законодавчих актів щодо мас-медіа. Словникова робота допомогла
розкрити нові терміни: журналіст, інформаційне агентство, цензура. Колективна
творча робота «Створення «портрета» сучасного журналіста» дала можливість учням
самим обрати та обґрунтувати ті професійні якості журналіста, якими на їхню
думку він повинен володіти. Презентація «Пантеон слави української журналісти»
та випереджальні завдання над якими працювали учні свідчить про те, що професія
журналіста є небезпечною. Журналісти, які чесно виконують свій професійний
обов’язок, викриваючи порушення, корупцію, маніпуляції, висвітлюючи акції
протесту, зазнають нападів погроз та тиску, а їх нападники лишаються
безкарними.
Робота з
підручником допомогла учням оцінити місце України в рейтингу мас-медіа за
індексом свободи преси та розглянути як працює цензура в нашій країні.
Саме такі
уроки дозволяють підготувати медіграмотних споживачів інформації, які
будуть розуміти й аналізувати складні
процеси функціонування медіа в суспільстві, та їхній вплив.
Немає коментарів:
Дописати коментар