вівторок, 6 листопада 2018 р.

Відкритий урок з всесвітньої історії

02.11.2018 р. викладач Петровська Любов Іванівна, в розрізі предметного тижня з історії, провела відкритий урок з всесвітньої історії на тему «США у міжвоєнний період».
Мета уроку: закріпити знання учнів про зміни у статусі провідних країн світу після закінчення Першої світової війни та особливості їхнього розвитку у міжвоєнний період;  ознайомити з головними подіями та тенденціями розвитку США у 1920-1930-х рр.; розвивати історичне мислення учнів та, використовуючи ефективні методи інтерактивного навчання, формувати в них вміння порівнювати історичні періоди в міжвоєнній історії США, аналізувати причинно-наслідкові зв'язки у перебігу ключових подій, відстежувати вплив США на світовий розвиток; виховувати в учнів активну життєву позицію та об'єктивну оцінку історичних процесів, явищ та діяльності історичних осіб.
На уроці оптимально організована робота з підручниками, посібниками, що сприяє виробленню вмінь знаходити та аналізувати інформацію, виділяти головне.
Після організаційної частини актуалізацію опорних знань учнів проведено у вигляді гри "Влучний постріл" (учні по черзі називають комірку – обирають запитання і відповідають на нього).
Висока науково-методична підготовка викладача, проведення уроку у досить високому темпі, яскрава захоплююча подача історичних фактів дала можливість учням краще засвоїти програмовий матеріал. На уроці розглянуто проблемні запитання:
  • Які наслідки могла мати економічна криза для політичного життя американського суспільства?
  • Які першочергові завдання повинні були хвилювати керівництво держави в умовах, що склалися.
  • Робота над поняттям «Новий курс» (система економічних заходів щодо виведення країни  з кризи та досягнення економічного піднесення).
Урок виділявся різноманітністю форм роботи учнів: робота в парах, робота з опорними конспектами, перегляд презентації та відеоролика «Велика депресія», індивідуальне завдання.
Любов Іванівна сформувала в учнів уміння характеризувати явища та процеси: чому період «процвітання» тривав недовго і переріс у «велику депресію» (перевиробництво товарів через відсутність державного регулювання економіки, проблема збуту), оцінити підсумки політики «Нового курсу». Учні навчилися складати і опрацьовувати структурно-логічні схеми, графіки та узагальнюючі таблиці для засвоєння навчального матеріалу.
Під час систематизації і узагальнення вивченого матеріалу учні повторили: нову термінологію: «проспериті», «Велика депресія», кейнсіанство, «Новий курс», давали відповіді на індивідуальні завдання, зробили висновок які заходи «Нового курсу» найбільш сприяли зростанню авторитету Ф. Рузвельта серед простих американців та отримали оцінки.
На домашнє завдання викладач запропонувала опрацювати тему за підручником та опорним конспектом, підготувати повідомлення з біографії та діяльності Ф. Рузвельта.

На уроці все продумано, чітко сплановано, питання з теми допомагають перевірити знання та спонукають учнів до активності.



















Немає коментарів:

Дописати коментар