четвер, 22 лютого 2018 р.

Драматична творчість І.Франка. "Украдене щастя"

21 лютого 2018 року в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки викладач української мови та літератури Любов Анатоліївна Борбель провела відкритий урок української літератури "Драматична творчість І.Франка. "Украдене щастя".
Мета уроку: поглибити знання учнів про жанр драми, ознайомити з історією сценічного життя драми; розкрити соціально-психологічний конфлікт між героями та композиційні елементи п'єси; формувати навички самостійно висловлювати власні думки, обирати аргументи на їх захист, вести дискусію; виховувати відповідальність за власні вчинки; розвивати логічне мислення.
Методична мета уроку: розкрити  за допомогою інноваційних методів глибину драматичної творчості І. Франка. 
Епіграф «Мої п'єси - то мій смуток» (Іван Франко).
Урок Любов Анатоліївна розпочала словами Максима Рильського: «В історії світової культури мало людей з такою різносторонністю інтересів, з таким багатством виявів свого духовного «я», як Франко. Ми говоримо про поета і бачимо в його книжках і гостро суб'єктивну лірику, і зовні спокійні, хоча внутрішньо напружені епічні картини...
Ми згадуємо прозаїка, і перед нами грає барвами ціле море епох, подій, суспільних явищ, пейзажів, характерів у їх суперечностях і колізіях, типів, індивідуальностей.
Ми думаємо про драматурга -   і перед очима встають   постаті сучасного поетові забитого, затурканого села, отруєного владою землі і повного жадоби щастя - «Украденого щастя».  І сьогодні ми познайомимося із Франком-драматургом
Після перевірки домашнього завдання учні ознайомилися з презентацією викладача  (Драма «Украдене щастя»), переглянули уривки відеороликів: https://www.youtube.com/watch?v=n5S9XYIz4A8, https://www.youtube.com/watch?v=mHegRBFXMYQ.
Потім обговорили жанрові особливості драми та записали в зошит визначення соціально-психологічної драми.
Учні відтворили в ролях думки героїв (Анни, Миколи, Михайла), щоб дізнатись  в кого ж з героїв украли щастя?
Робота над літературним диктантом показала, що учні вміють визначати героїв драми та знають їх вислови.
Дискусія «Хто в кого украв щастя?» дала всім можливість висловити свою думку щодо героїв твору та допомогла сформувати життєві компетентності.
















Немає коментарів:

Дописати коментар